BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday

I wish.... maser bertunang nnt :))

Aloooo.... serius tak tau nak wat aper... nak titon, mate x leh nak lelap.. terpaksalah aku duk meroyan kat blog aku nie sekejap... layan jer lah mata nie.

Mata aku malam nie mmg x leh nak tido... pusing punyer pusing.. Risau sebenarnyer aku nie jugak. Maner lah aku tak risau, saving aku sekarang nie susut yg amat sesgt. Apa taknyer, Gaji dh masuk 3 bulan x dapat... bertunang tinggal 2 minggu je lg. Mlm nie aku rasa, semakin ciput lah bajet aku nak bertunang nie.

Dlm aku risau2 nie, Sempat jugak aku berangan untuk hari bertunang aku nie.... walaupon aku rasa 80% tuuu nnt hanya tinggal angan-angan.... huhuhu...!!!, angan angan jer, so marilah berangan bersama aku mlm nie.. ish, kan best klu2 berlaku something good n miracle in my life...:-)

Banyak jugak lah aku berangan... satunyer.... mini pelamin.

Bestnyeer klu lah aku dapat wat mini pelamin kat bahagian depan umah aku yg ala2 mcm nie...


Tp klu nak ilut tema kaler aku masa tunang nnt, mini pelamin yg mcm nie boleh jugak :


Emmmmm.... tp yang pastinye, mesti aku duk kat atas kerusi or katil jer kat bilik. Nnt aku nak try jugaklah mintak ngan mak aku wat mini pelamin tuuu... fuhhh.... mintak2 dapatlah ehhhh...

Klu dah dapat pelamin ala2 mcm tuu... then aku diapit oleh kawan2 ku mcm shafina ker... kay ker... lea ker.. tak pon sepupu sepapat aku.. mcm umi aida bertunang ari tu.


Actually aku lebih suka aku diapit oleh sorang kawan baik aku si shafina ngan dak dik.. tp dua2 org yg penting dalam hidup aku nie mesti sibuk masa hari tuuu... Takdenye diaorg boleh duk mengapit aku.

Biler tgk gmbr umi aida nie baru aku teringat, nnt masa aku nnt... aku nak pakai selendang mcm nie jugaklah.... Alamak ... !!!

MANER NAK CARI NIE... Aduhai ..esk kene tel. mak andam nie... Klu mak andam tak provide... kene g cari lah pulak...


Aduhaiiii ...!!!







0 comments: