BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday

Looking for inspiration !


Salam... Alhamdullilah... setelah lama ku berangan nak wat blog... tercapai jugaklah akhirnyer ari nie. Dlm sejarah aku melayan kebosanan duk kat umah, tak tau nak wat per.. smptlah aku create blog ne...

Thanks to azie (Actually aku baru jer kenal ngan azie, jejak kasih kat FB) As Usual, aku kan peramah, sedara yg baru kenal.. dh mcm bertaun2 kenal) sbb bg semangat kepada ku untuk berkobar2 wat blog nie. Terpikat sungguh aku biler baca blog dia... lebih2 lagi biler aku baca preparation on her wedding.. Hulaweiiii... terus semangat aku berkobar...... tak tau lah semangat yg berkobar2 nie sbb aku pon nak kawin ker sbb mmg aku nie suka benda2 yg ala boleh merapu mcm nie... Nak kawin kot... ))))

1 comments:

Azi3 said...

huhu kawin jgn x kawin.. kukuku