BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday

Membeli cincin merisik & bertunang


Setelah berhari duk fikir bilerlah kekasih hatiku ini nak g beli cincin merisik ngan tunang, dia rileks jer...! tp dalam hati dia tiada saper yg tau.. aku pon tak tau aper lah yang dia fikirkan....Aku duk tunggu je lah biler dia nak ajak g beli.

Hari dh makin dekat.. Dap..dip..dup... tinggal sebulan...10.01.10. Nie dh nak masuk tengah bulan 12, emmmmm....:((

Minggu masa nak g beli baju untuk Dev wedding kt jaya jusco wangsa maju, smpt jugaklah aku tarik dia g tengok kat habib jewel.. baru tgk cincin risik jer, hulaweiii.. dia dh mengeleng kepala.. mahal tuuu .. risik jer kat RM 600.00 "Yang kiter g tgk tmpt lain lah ehhh" Hahaha.... aku pon tak sanggup tgk harga dia apatah lg kekasih hati ku... terasa melayang2 terbang note2 birunyer nnt...berpinau2 jugaklah matanyer nnt.


Akhirnyer kini pasti...:)))

Smlm 12.12.09, Aku bersama ngan kekasih hatiku ..bakal ibu mertuaku (mama) ngan bakal adik iparku (Ira).. kitaorg mcm rombongan mak kiah, g lah kat metro kajang. Kat situ ader kedai emas yg mama mmg regular customer kat situ.Nama kedai emas tuuu, kedai emas Midah.So bolehlah stkt nak kautim2 harga nie. Kitaorg pergi kedai emas biasa je, nak pergi kedai emas habib, poh kong ke, sireh pinang ke mmg tak mampu la

Pilih punyer pilih.. akhir aku berkenan ngan 1 cincin risik.. ala2 modern style juga.. lepas tu duk pilih cincin bertunang ler pulak. Cincin tunang x banyak sangat pilihan kat c2.. so aku amik 1 yg agak2 nmpk mcm stylo, tp tak byk batu berlian... Aku beli sepasang, cincin merisik dan juga cincin bertunang.


Bab nie yg paling best... Duk tawar2 menawar between kekasih ati ku ngan amoi yg layan kitaorg. Both cincin dia charge after boleh tahan jugakler.. Iyerlah harga mas tgh mahal skrg nie kan... Tak sangka skill tawar menawar bf ku.. menjadi.. amoi tuuu kurangkan dekat RM 200...

Lepastuu, biler mama pulak masuk gelanggang.. ding.. dong... ding.. dong... harga both cincin tuuu, terus kurang lg RM80.00 ,Kitaorg pon aper lg.. terus okeylah..confirm amik..!

Legalah aku... benda yg paling penting dh settle. Lepas nie nak fikir benda yang lain ler pulak...

0 comments: